Z

Zabiegi dla panów

Szczególnie polecanym zabiegiem w naszej klinice jest fala uderzeniowa Storz Medical niezastąpiona w eliminacji napięć mięśniowych oraz w regeneracji potreningowej.

Zabiegi dla mężczyzn nie bez powodu zyskują na popularności w ostatnich latach. Kto powiedział, że panowie nie powinni zadbanie wyglądać i czuć się przy tym fantastycznie w swoim ciele? W Geneo dbamy o to, by zabiegi kosmetologiczne dla mężczyzn, które przeprowadzamy, były jak najbardziej skuteczne i dopasowane do potrzeb Klientów. Męska część osób odwiedzających naszą klinikę może oczywiście skorzystać z każdego zabiegu, który sobie zażyczy, przygotowaliśmy jednak specjalne zabiegi dla panów, dzięki którym nie tylko zapomną o stresie minionego dnia, ale także odzyskają wigor i pewność siebie. Chcesz skorzystać z jednego z zabiegów dla mężczyzn? Lublin, a w nim klinika Geneo, to dobry start!

Jakie zabiegi kosmetyczne dla mężczyzn wybrać?

Niezależnie od tego, czy mężczyzna chce umówić się na wizytę sam, czy taki prezent oferuje mu partnerka, warto poznać naszą bogatą ofertę masaży i rozmaitych zabiegów kosmetologicznych. Jako specjaliści w swoim fachu doskonale wiemy, co robimy, dlatego bez problemu doradzimy Ci w wyborze – jeśli poniższa prezentacja nie wystarczy, pamiętaj, że zawsze śmiało możesz skontaktować się z naszym personelem i zapytać o rekomendacje.

Dla sportowców i nie tylko, czyli daj odpocząć swojemu ciału

Aktualnie szczególnie polecamy falę uderzeniową Storz Medical. Jest ona absolutnie niezastąpiona, gdy celem zabiegu ma być eliminacja napięć mięśniowych oraz regeneracja potreningowa. Jeśli uprawiasz sport regularnie, a mimo to doskwierają Ci bóle pleców czy kończyn, przykurcze mięśni albo ich nadmierne napięcie mogą być przyczyną. Pozbądź się bólu i zrelaksuj ciało, by na kolejnym treningu dać z siebie wszystko. Inny zabieg dedykowany zmęczonym mięśniom to Endermologia Medyczna.

Z wykorzystaniem powiązanych z nią programów zniwelujesz skurcze oraz przeróżne dolegliwości bólowe, z którymi się borykasz, a do tego zmobilizujesz mięśnie, więzadła i stawy, poprawiając swoją ruchomość. Jeśli z kolei problemem jest nadmierna tkanka tłuszczowa, możesz skorzystać z takich zabiegów kosmetycznych dla panów jak niesamowicie skuteczne i bezpieczne Mikrofale Cool Waves – czyli Onda zabieg, którego zadaniem jest redukcja tłuszczu. Wszystko to bezboleśnie i nieinwazyjnie.

Zabiegi dla panów